ببخشید آپ نبودم!!!!


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

سلام دوستای گلم

ببخشید دو روز آپ نبودم میدونی چرا؟

لوکس بلاگ نمی دونم چش بود هی نمیاورد به خاطر همین نشد که بشه که حالا شد که بشه که شد من بتونم بیام ایجا که شد!!!!

فهمیدید چی گفتم؟

خودمم نمی دونم

هههههههههه

حالا برید دو تا خاطره ام رو بخونید حالشوببرید

مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید

بای تا های بعدی



نظرات شما عزیزان:

melody
ساعت5:55---29 مرداد 1391

به وبلاگ من هم بیا!!


mahsa
ساعت5:52---29 مرداد 1391
سلام
وبلاگ خیلیییییییی خوبی داری من همه جاشو برسی کردم.
خیلی خوبه، اگه یه کم به زیبایش بیشتر توجه کنید عالی میشه.
به وب منم سر بزنید.
موضوع وب من ترجمه آهنگ خارجی هستش.
خوشحال میشم نظرتونو بدونم.
منو لینک کنید بعدش خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:,ساعت 5:47 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com